فروشگاه اینترنتی گل و گیاه منصوری
No products in the cart.

خاک مناسب گل اکسالیس

خاک مخصوص اکسالیس

یک بار هم شده این خاک را امتحان کنید.

همانطور که میدانید گیاهان پیازی از آب زیاد خوششان نمیآید و برای اینکه بتوان آنهارا از آب زیاد در امان گذاشت باید خاکی با ذهکشی مناسب برای آنها تهیه کرد .

گل و گیاه منصوری با سالها تجربه در زمینه تولید و پرورش گیاه اکسالیس و تجربه کردن خاکهای مختلف برای پروش این گل زیبا ، ترکیب خاک مناسبی برای نگهداری این گیاه بدست آورده و اقدام به توزیع این خاک مناسب کرده است.

شما میتوانید در قسمت دسته بندی محصولات فروشگاه منصوری گل بخش خاک و کود این محصول را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. برای ورد به بخش خاک و کود اینجا کلیک کنید.

درسته که گیاه اکسالیس در بیشتر خاکها رشد خواهد کرد اما اینکه دوام  و گلدهی و رشد مناسب داشته باشد نیازمند خاکی مخصوص است

خاکی با زهکشی ای مناسب این گیاه و مواد مغذی جهت رشد و گلدهی بهتر است.

راهنمای استفاده:

برای استفاده از این خاک بهتر است هیچ گونه خاک و کودی به آن اضافه نشود. این خاک تمام ترکیبهای یک خاک عالی برای اکسالس را دارا است.

اگر که قصد کاشت پیاز اکسالیس را دارید دو سوم گلدان را از این خاک پر کرده و پیازهارا به سمت بالا بگذارید و سپس بر روی پیازها خاک بریزید حداقل و حداکثر خاکی که بر روی پیازها میریزید یک سانت برای گلدانهای کوچک و 5 سانت برای گلدانهای بزرگتر.

اما اگر قصد تعویض خاک گلدان گل اکسالیسی که شاخ و برگ داره را دارید گیاه را به آرامی از گلدان در آورید آرام خاک قبلی را با دست بریزید طوری که پیازها قابل رویت باشند اما از هم نپاشند اگرم از خاک قبلی مقداری هم به پیاز و ریشه ها چسبیده باشد اشکالی ندارد بگذارید باقی بماند ، سپس مقدری از خاک مناسب را ته گلدان ریخته گل را درون گلدان بگذارید و با خاک پر کنید توجه داشته باشید که گل زیاد در گلدان غرق نشود و یا زیاد نیز به سطح خاک نزدیک نباشد و در وسط قرار بگیرد.

رعایت کردن این نکات باعث زیبایی گیاهتان میشود.

مقدار خاک در بسته بندی ها با توجه به سایز گلدانها در سایت ما برای فروش موجود است.

برای تهیه این خاک میتوانید به شماره تلگرام زیر پیام بدهید.

09199197737

 

0