فروشگاه اینترنتی گل و گیاه منصوری
No products in the cart.

خرید گل و گیاه

shopping-cart

خرید اینترنتی گل و گیاه از بزرگترین و متنوع ترین تولیدات گل و گیاه در گیلان

امروزه فروشگاه های اینترنتی انواع محصولات باعث شده که به راحتی در منزلتان بتوانید هرچیزی را که میخواهید با فشردن چند کلید خریداری کنید.

ماهم بر آن شده ایم  و سعی کردیم تمام گیاهان خود را از طریق اینترنت به راحتی در اختیار شما قرار بدهیم تا بتوانید در منزل خود آسان انتخاب کنید راحت،ارزان و بدون واسته خرید کنید

تمام گیاهانی که در این فروشگاه عرضه میشوند تولید خود گل و گیاه منصوری میباشد و هیچ گونه واسته ای در بین نمیباشد به همین خاطر گیاهانی که به دست شما میرسد با قیمت تولید و ارزان تر از همه جا است.

هیچ میدانید که 90 درصد گیاهانی که شما از اکثر مغازه ها و گلفروشی ها خریداری میکنید در شمال کشور تولید میشود یعنی تولید کننده به واسته میدهد واسطه هم به گلفروشی و گلفروش هم به شما میفروشد .

طی کردن این سیکل باعث بالا رفتن قیمت گیاهان میشود.

اما خرید شما از منصوری گل بدون واسطه است.

هدف ما رضایت مشتریست چرا که گیاهانی که خریداری میفرمایید باید سالها به شما حس زیبایی و شادی بدهند این نکته خیلی برایمان مهم است.

نکاتی در مورد خرید محصولات ما در زیر نوشته شده است حتما مطالعه بفرمایید:

ارسال گل و گیاه به دلیل ظریف بودن و حساس بودنش فقط از طریق ماشین حمل گل امکان پذر میباشد یعنی نه اداره پست و نه باربری نمیتواند گیاه را سالم و بدون آسیب به دست شما برساند به خاطر همین ارسال تکی آن امکان پذیر نیست چرا که ماشین مخصوص حمل گل و گیاه حداقل باید تعداد ۲۰۰ گلدان بارگیری کند تا هزینه حمل آن برای خریدار مرقوم به صرفه باشد .

خرید گیاهان موجود در این فروشگاه فقط برای خریداران عمده گل و گیاه مرقوم به صرفه میباشد اما محصولات دیگر ما به غیر از گل و گیاه با پست و باربری ظرف ۲۴ تا ۷۲ ساعت به دست خریداران عزیز خواهد رسید.

البته عزیزانی که محصولات این فروشگاه را میخواهد به صورت تکی خریداری کنند میتوانن با حضور در گل و گیاه منصوری به آدرس : گیلان-شهرستان رضوانشهر-شهر پره سر-ولی آباد . یا شعبه های ما (که به زودی اعلام میشود) خریداری کنند.

حتما به بهشت ما سر بزنید…

09903170072

زندگیتان سبز.

m99

0