فروشگاه اینترنتی گل و گیاه منصوری
No products in the cart.

راه اندازی بخش پیش خرید محصولات درحال تامین منصوری گل

راه اندازی بخش پیش خرید محصولات درحال تامین منصوری گل

سلام و عرض ادب خدمت مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی منصوری گل.
در گذشته برخی از محصولاتی که قرار بود خریداری بشوند یا خریداری شده بودند و قرار بود در سایت موجود شوند را در بخش محصولات در حال تامین سایت منتشر میکردیم که مشتریان عزیز در جریان باشند که این محصولات قرار است به زودی موجود شود. اما مشتریان زیادی با ما تماس میگرفتن و میگفتند شما فلان محصول را موجود کردین و ما تا اومدیم بخریم تمام شد. و متاسفانه خیلی از مشتریانی که چندین روز منتظر محصولی بودند موفق به خرید آن نمیشدند. و اغلب ناراحت میشدند و سوالشان این بود که چرا مقدار کم میارید که زود تمام بشود؟
بذر و محصولاتی که از خارج از کشور تهیه میشوند برای ما محدودیت ورود دارد یعنی ما هر زمان که میخواهیم تعدادی بذر وارد بکنیم نباید از حد تعریف شده زیادتر باشد چون به مشکل گمرکی برخواهیم خورد. چون هر بار چندین نوع بذر وارد میکنیم مجبوریم از هر کدام مقدار کمی تهیه کنیم اما از هر گونه حداقل 5000 عدد تهیه میشود برخی از محصولات چون طرفدار زیاد دارند زود تمام میشود و دست ما نیست. مگر اینکه قبل از ورود بذر بدانیم کدام بذرها طرفدار زیادی دارند تا از آن گونه بیشتر از بقیه خرید کنیم.
این موضوع ما را به این فکر انداخت که بخشی راه اندازی کنیم که در آن مشتریان بتوانند محصولاتی که قرار است تامین شوند را پیش خریدکنند که هم عزیزانی که میخواهند بذر مورد نظر را حتما داشته باشند خیالشون راحت باشه و هم ما آمار بهتری برای وارد کردن تعداد گونه مورد نظر داشته باشیم. ضمنا قیمتی که شما بابت محصول در قسمت پیش خرید پرداخت میکنید بین 15 تا 30 درصد ارزانتر از قیمتی خواهد بود که بعداز موجود شدن خواهیم گذاشت.
سوال ؟
بذرهایی که در بخش یا قسمت پیش خرید محصولات در حال تامین میگذارید چه موقع موجود میشوند و چه موقع به دست ما میرسد؟
هر محصولی که در قسمت پیش خرید محصولات در حال تامین منتشر شود بین 10 الی 30 روز موجود میشود و بلافاصله برای مشتریانی که پیش خرید کردند ارسال میگردد.

 

2
دیدگاه‌های نوشته

*
*

    علی پورونچی مهر 20, 1396 پاسخ

    سلام فکر بسیار خوبیست. بخصوص برای پیاز گلهای خارجی. کاش تنوع محصولات واراداتی را از این طریق افزایش میدادید مانند پیازهای گلهای نایاب که کمتر وارد کشور میشوند و در فروشگاههای دیگر عرضه نمیشود.مطمئن باشید خریداران زیادی در کشور طالب این محصولات هستند.در پایان هم براتان آرزوی موفقیت میکنم.

      کارشناس منصوری گل مهر 21, 1396 پاسخ

      با سلام
      امسال پیازهای خاص و خارجی در قسمت پیاز گل سایت ما بیشتر خواهند شد.
      منتظر بمانید به زودی انشاالله