فروشگاه اینترنتی گل و گیاه منصوری
No products in the cart.

همه چیز درباره بذر بونسای آیا واقعی است یا دروغ

همه چیز درباره بذر بونسای آیا واقعی است یا دروغ

چقدر در مورد بونسای اطلاعات دارید ؟

خوب مسلمه که کسی که در مورد گل و گیاه خیلی اطلاعات نداشته باشد گیر آدمهایی میوفتد که فقط قصد منافع مالی و شخصی براشون مهمه متاسفانه مدت زیادیست که یه عده دارن از اطلاعات ناکافی مردم سوء استفاده میکنن و بذر بونسای میفروشن اونم انواع بذر بونسای .
دوستان و عزیزان من اینجا دارم اعلام میکنم که هیچ بذری که فقط به بونسای اختصاص داشته باشه وجود نداره و به بونسای تبدیل نمیشود مگر اینکه بذر گیاهی را بکارید و سالها آن را هرس و آرایش کنید تا به بونسای تبدیل شود.

بذرهایی که به اسم بذر بونسای فروخته میشه بذر درخت معمولی است.

اما خیلی ها فکر میکنن که با کاشتن این بذر بونسایی سر از خاک بیرون میآورد.

مثلا در یکی از سایتها دیدم نوشته بذر بونسای سیکاس ( خوب بذر سیکاس بذر سیکاسه دیگه بونسایش دیگه چیه)جالبه که با قیمت چند برابر هم میفروشند. این طور پول خوردنها حرامه و درست نیست.

به شما اطمینان میدهیم منصوری گل هیچ یک از بذرهایش تقلبی نیست و تا بذری واقعی نباشد به هیچ عنوان در سایت نمیگذاریم .

موفقیتهایی که تا کنون ما کسب کردیم به خاطر صداقت ماست. البته گاهی اوقات ممکنه موقع بسته بندی بذری اشتباه بسته بندی بشود و ما هم اشتباهاتی قطعا داریم اما بنا به هر دلیلی اگر اشتباهی صورت گیرد و مشتری به ما اعلام کند حتما حل خواهیم کرد یا مبلغ بازگشت خواهد خورد

همه چیز درباره بذر بونسای آیا واقعی است یا دروغ,بونسای,بذر بونسای,کاشتن و تکثیر بونسای,بنسای,بذر بنسای,بذر بن سای,خرید بذر بونسای,فروش بذر بونسای,تکثیر درختچه بونسای

1
دیدگاه‌های نوشته

*
*

    مانی شهریور 9, 1400 پاسخ

    سلام خسته نباشید، حرفتون کاملا درسته ولی کاش در این ما بین اطلاعاتی هم راجب تکثیر بن سای میدادین. چون همون درخت معمولی هم اگه درست مراقبت بشه میتونه یه بن سای باشه درسته؟