فروشگاه اینترنتی گل و گیاه منصوری
No products in the cart.

افزایش قیمت برخی از محصولات

فروشگاه اینترنتی گل و گیاه منصوری

افزایش قیمت برخی از محصولات

دلیل افزایش قیمت برخی از محصولات

متاسفانه این روزها شاهد افزایش چشمگیر ارز هستیم و طبیعتا پیرو این تغییرات، بذرها و محصولاتی که خارجی هستند و با ارز خریداری میشود درگیر این نواسانات خواهند شد.

افزایش بی رویه قیمت ارز قطعا موجبات نارضایتی مشتریان را در بر خواهد داشت، که از این بابت تیم منصوری گل پیشاپیش از محضر همه این عزیزان عذرخواهی میکند.
امید داریم که با همت مدیران با تجربه و کارآمد دولتی، هر چه زودتر شاهد کاهش قیمت ارز و بازگشت ثبات به بازار گردیم.
قاعداتا بذرها و محصولات داخلی نباید خیلی درگیر این تغییرات ارزی بشوند اما برخی از شرکت های تولید کننده ایرانی از این قضیه سوء استفاده کرده و قیمت ها را بالا برده اند.

مثلا بذر ترب سفید درجه یک که قبلا هر کیلو بین 40 تا 50 هزارتومان معامله میشد الان حدود 120 هزار تومان شده است، بذری که در ایران تولید میشود و برای بذرگیری آن حتی نیازی به دستگاه های خاصی نیست.

ما همواره سعی کردیم تا جایی که امکان دارد قیمت ها را تغییر ندهیم چون شغل گل و گیاه یک شغل پاک و سالم است و هر کسی که چیزی در این رابطه میخرد برای دل خودش است و سوء استفاده نامردانه از دل مردم قطعا تاوان خواهد داشت.

لازم به ذکر هستیم که قیمت محصولاتی که پایین است از خرید قبل میباشد و تا آن محصول تمام نشود و خرید جدید صورت نگیرد قیمت آن را تغییر نخواهیم داد،

اما متاسفانه با اینکه خیلی از سایت ها محصولاتی از خرید قبل دارند بیش از نود درصد محصولات خود را گران کرده اند.

در هر صورت جهت رفاه حال مشتریان عزیز  ، منصوری گل آمادگی پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز را از طریق تلگرام و بخش پرسش و پاسخ سایت را دارد.

تلگرام 09199197737

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*