فروشگاه اینترنتی گل و گیاه منصوری
No products in the cart.

توضیحاتی درباره موجود و ناموجود بودن برخی از محصولات

توضیحاتی درباره موجود و ناموجود بودن برخی از محصولات

سلام

از اینکه منصوری گل را انتخاب نموده اید بسیار و بسیار سپاسگزاریم

مشتریان عزیزی که از ابتدا سایت منصوری گل را دنبال کرده اند میدانند که ما کجا بودیم و اکنون کجا هستیم و اینکه به کجا خواهیم رفت را خودمان در انتها خواهیم گفت.

فروشگاه اینترنتی منصوری گل ابتدا با محصولات کمی کار خود را آغاز نمود و به حمد خدا و حمایت شما عزیزان اکنون محصولات زیادی در سایت ما مشاهده میکنید که به راحتی میتوانید سفارش بدهید و درب منزل تحویل بگیرید.

اما سوال دوستان زیادی این است که چرا برخی محصولات دیگر موجود نمیشوند و یا چه زمانی موجود میشوند.

محصولات برای ما کلا دو دسته اند یک دسته محصولات ایرانی و دسته دیگر محصولات خارجی.

محصولات ایرانی همیشه در دسترس هستند و معمولا همیشه در سایت ما موجود است و اگرم تمام بشود زود تامین میکنیم .

مشکل اصلی ما با محصولات خارجی است و اغلب محصولاتی که در سایت موجود نیستن خارجی میباشد و تامین انها در برخی مواقع زمانبر و گاهی هم نشدنیست.

تهیه محصولات و بذرهای خارجی کار راحتی نیست برخی از آنها در ایران نماینده رسمی دارند و برخی دیگر ندارند. درکل ممکنه هر روز یک مشکل و مانع برای تامین آنها وجود داشته باشد از جمله مشکلات گمرکی و غیره

حتی بذرهایی ما در سایت قبلا داشتیم که اکنون نداریم و ممکنه دیگه هم نتونیم تهیه کنیم.

اما در هر صورت منصوری گل هر هفته براتون محصولات جدیدی دارد و به شما قول خواهیم داد همیشه متنوع ترین باشیم و در آینده بسیار نزدیک هر چیزی در رابطه با گل و گیاه اراده کنید در سایت ما پیدا بشه.

ما دو بخش در  سایت راه اندازی کردیم که تحت عنوان ( محصولات به اتمام رسیده و تامین زمانبر ) و ( محصولات در حال تامین ) این دوتا بخش قبلا خیلی خوب فعال نبوده اند اما از امروز این دو بخش در روز چندین بار بروزرسانی خواهند شد تا شما از وضعیت محصولات ناموجود مطلع شوید.

1- محصولات به اتمام رسیده و تامین زمانبر :

در این بخش محصولاتی گذاشته میشه که تمام شده و تامین آن بیش از یک ماه زمان خواهد برد و یا ممکنه تامین هم نشود

2- محصولات در حال تامین :

محصولاتی که در این بخش قرار میگیرند یا جدید هستند و خریداری شده و قراره به زودی موجود شود و یا محصولاتی که قبلا موجود بوده ، تمام شده و بازم موجود خواهند شد.

معمولا محصولاتی که در این بخش قرار میگیرند کمتر از 1 ماه موجود خواهند شد مگر اینکه محصول خریداری شده پس از اینکه به دست ما برسد مشکلی از نظر کیفیت داشته باشد که تا تعیین تکلیف در همان بخش باقی میماند.

محصولات جدیدی در راه هستند که در هیچ سایت ایرانی پیدا نخواهید کرد…

 

 

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*