فروشگاه اینترنتی گل و گیاه منصوری
No products in the cart.

درمان نیش دراکولا

درمان نیش دراکولا

خیلی ساده محل نیش زدگی دراکولا را درمان کنید.

من اینجا تجربه خودم را مینویسم.

نیش زدن دراکولا معمولا شب ها درون رختخواب رخ میدهد.

وقتی احساس کردین قسمتی از پوست شما یک دفعه خارش گرفت بدونید دراکولا نیش زده بلافاصله بعداز اینکه احساس کردین دراکولا شما را نیش زده قسمت نیش زده شده را باید ضد عفونی کنید.

برای ضد عفونی کردن محل نیش زدگی دراکولا از دو چیز میتوانید استفاده کنید.

بتادین یا الکل سفید

پیشنهاد من بتادین است چون بتادین یکی از قوی ترین ضدعفونی کننده های حال حاظر است ضمنا تجربه بنده هم در مورد استفاده بتادین روی نیش زدگی دراکولا بسیار موفقیت آمیز بوده است.

همانطور که در بالا گفتم برای اینکه خیلی زود و بی دردسر نیش زدگی دراکولا خوب بشه بهترین راه حل استفاده از بتادین است روزی دو مرتبه محل زخم را با بتادین بمالید و بگذارید بتادین همانجا بماند.

هر روز قبل از اینکه بتادین بزنید محل نیش زدگی را با صابون بشورید و سپس بتادین بزنید.

این کار را 3 یا 4 روز تکرار کنید مطمئن هستم خوب میشود و حتی اثری هم از جای زخم باقی نمیماند. در برخی مواقع یک روزه هم خوب میشود.

نکته :

اگر که پوستتون تاول زده و زیر آن  مایع تاول وجود دارد حتما مایع درون تاول را خارج کنید و بعداز آن با الکل یا آب و صابون خوب بشورید.

ماندن مایع تاول باعث میشود که در زمانی که حواستان نیست بترکد و روی قسمتهای دیگر پوست بریزد و بخش زیادی از پوست را آسیب بزند.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد.

54657567 6747878977

انتشار مطالب سایت منصوری گل با ذکر منبع بلامانع میباشد.

1
دیدگاه‌های نوشته

*
*

    مهرداد تیر 2, 1400 پاسخ

    سلام دوست عزيز . يك راه حل ديگر براي درمان نيش دراكولا استفاده از گلاب است . گلاب خاصيت ضد عفوني كننده قوي و در دسترس همگان است و به همان روشي كه با بتادين عمل ميكنيد ميتوانيد گلاب را پس از آغشته كردن به پنبه بر روي آن بماليد و يا اگر فرصت داريد چند دقيقه ايي پنبه آغشته به گلاب را روي آن بگذاريد .