فروشگاه اینترنتی گل و گیاه منصوری
No products in the cart.

فروش گلدانهای خود آبیار

فروش گلدانهای خود آبیار

معرفی گلدان خودآبیار

گلدان خودآبیار از دو بخش اصلی داخلی و خارجی تشکلیل شده است .
بخش داخلی محل کاشت گیاه و بخش خارجی به عنوان محفظه آب درنظر گرفته شده است .
آب از طریق شیارهایی که در قسمت بالایی بخش داخلی تعبیه شده است در محفظه آب ریخته می شود و از طریق سوراخهایی که در کف گلدان داخلی تعبیه شده است به خاک نفوذ کرده ،باعث مرطوب شدن خاک می گردد . بدین ترتیب گیاه آب مورد نیاز خود را از رطوبت خاک تأمین می نماید .
در بخش داخلی گلدان نشانگری جهت نشان دادن میزان آب موجود در محفظه موجود است که با پرکردن آب مخزن این نشانگر قرمز به سمت بالا حرکت کرده و میزان آب را نشان می دهد .
هر بار که آب مخزن تا نقطه ماکزیمم پر شود بسته به نوع گیاه و محیطی که در آن قراردارد ِکه تا چند هفته آب گیاه تأمین خواهد شد و نیاز به آبیاری نخواهد داشت .
مزایای گلدان خودآبیار

سیستم خود آبیار مقدار آب مورد نیاز گیاه را تامین میکند .

* با استفاده از سیستم خودآبیار تنها کافیست با توجه به جای نشانگر، گلدان را از آب پر کنید. اگر آبیاری و طرز استفاده از گلدان درست باشد، دیگر لازم نیست نگران بی آبی یا پر آبی گلدان خود باشید .

* با یکبار آبیاری کامل گلدان و قرار گرفتن نشانگر در نقطه ماکزیمم دیگر هفته ها لازم به هیچگونه آبیاری نیست. در نتیجه نگهداری از گیاهان در منزل راحت و لذت بخش خواهد شد .

* این گلدانها مقاوم در برابر سرما و گرما و ضد تابش یو وی هستند درنتیجه برای فضاهای داخلی و خارجی مناسب می باشند .

* بدلیل طراحی منحصر به فرد این گلدانها و دو تکه بودن آن، جابجایی گیاه آسان خواهد شد، بدون اینکه به گلدان خارجی آسیبی وارد شود .

* نشانگر آب با طراحی منحصر به فرد که میزان آب باقیمانده در گلدان را نشان میدهد و تنها کاری که لازم است شما انجام دهید این است که با توجه به سطح نشانگر گلدان را از آب پر کنید.

* سوراخ های شیاردار مجزا برای ریختن آب در گلدان به این ترتیب دیگر نیازی به خارج کردن نشانگر نیست و از همین محفظه میتوانید گلدان را آبیاری کرده و یا مواد معدنی حل شده در آب را به گیاه برسانید.

* از طریق این سوراخ آب کف گیاه قادر به تبخیر به سطح گیاه هست و میتواند برگها و هوای اطراف گیاه را هم مرطوب کند در جاهایی که منطقه خشکی هستند.

* طراحی شیک و رنگهای زیبا و متنوع

* این گلدانها نیاز به زیر گلدانی ندارند در نتیجه زیباتر و تمیز تر خواهند بود.

* طراحی داخلی گلدان به گونه ای است که محفظه آب پنهان بوده در نتیجه از تبخیر آب و جمع شدن حشرات اطراف آن جلوگیری می شود.

* این گلدانها نگرانی شما از خشک شدن گل ها هنگام مسافرت را بر طرف خواهد کرد و دیگر لازم نیست گیاهان خود را هنگام سفر به شخص دیگری بسپارید.

* سیستم آبیاری خاص این گلدان، گیاه را سالمتر و شاداب تر نگاه میدارد.

* دیگر لازم نیست میزان نیاز گیاه به آب را تخمین بزنید و گلدان را آبیاری کنید.نشانگر گلدان میزان نیاز گیاه به آب را مشخص می کند.

* با توجه به بحران آب در ایران این گلدانها کمک زیادی به کاهش مصرف آب خواهند کرد.

این گلدانها در رنگهیا مختلف در سایت ما قسمت گلدان برای فروش آنلاین در دسترس همگان میباشد.

photo_2015-12-13_20-47-04

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*